Hodnotenie MOBIL DCTF-MULTI
Mobil DCTF Multi-Vehicle
je prémiové, plne syntetické mazivo formulované z vybraných vysokokvalitných syntetických základových olejov v kombinácii s pokročilým systémom aditív navrhnutých tak, aby vyhovovali potrebám servisného plnenia najširšieho radu mokrých dvojspojkových prevodoviek vo vozidlách z Európy a Severnej Ameriky. a ázijských výrobcov automobilov.
- Jeho všestrannosť použitia je výhodou pre dielne, ktorých cieľom je zabezpečiť optimálny servis svojim zákazníkom a zároveň zjednodušiť ich prevádzku a správu produktov.
Vlastnosti a výhody
Mobil DCTF Multi-Vehicle poskytuje konzistentné plynulé radenie za každého
počasia a ochranu mazania komponentov prevodovky, čím pomáha predĺžiť životnosť
prevodovky a poskytuje pohodlnú jazdu.
Výhody, ktoré ponúka Mobil DCTF Multi-Vehicle:
- Použiteľné v mokrom DCT
- Výnimočná oxidačná stabilita a odolnosť voči chemickému poškodeniu — zachováva dlhotrvajúcu kvalitu kvapaliny a pomáha predĺžiť životnosť prevodovky
- Vynikajúce mazacie vlastnosti pre trvanlivosť trenia spojky, hladké radenie a vynikajúcu ochranu proti opotrebeniu
- Vynikajúca stabilita viskozity, ktorá pomáha zabezpečiť primerané mazanie a udržiavať vynikajúce viskozitné vlastnosti pri nízkych počiatočných teplotách a vysokých prevádzkových teplotách
- Spoľahlivá ochrana proti hrdzi a korózii
- Vynikajúci výkon tesnenia na ochranu pred únikom kvapaliny a prevenciu zlyhania komponentov v dôsledku nedostatku oleja
Aplikácie
ExxonMobil podporuje viacúčelové vozidlo Mobil DCTF na použitie pri servisnej
náplni v širokej škále vozidiel vybavených mokrými dvojspojkovými prevodovkami.
Patria sem typy prevodoviek Audi, BMW, Bugatti, Chrysler, Ford, Mitsubishi,
Nissan, Peugeot, Citroen, Renault, Seat, Škoda, Volvo, Volkswagen...
Použitie:
Vozidlá s prevodovkou DSG Audi A3 (2.0 TDI 103 kW, 2.0 TFSI 147kW, 3.2 183kW) Audi TT (3,2 184 kW) Volkswagen Golf (Plus, GT, GTI, R32) (1.4 TSI 125 kW, 2.0 FSI 147 kW, 3.2 FSI 184 kW, 1.9 TDI 77 kW, 2.0 TDI 103 kW, 2.0 TDI 125 kW) Volkswagen Jetta (1.4 TSI 125 kW, 2.0 FSI 147 kW, 1.9 TDI 77 kW, 2.0 TDI 103 kW) Volkswagen Passat (3.2 FSI 184 kW, 2.0 TDI 103 kW) Volkswagen Polo (GTI 1.4 TSI 132 kW) Volkswagen Touran (1.9 TDI 77 kW, 2.0 TDI 103 kW, 2.0 TDI 125 kW) Seat Altea (2.0 TDI 103 kW) Seat Leon (2.0 TDI 103 kW) Seat Toledo (2.0 TDI 103 kW) Škoda Octavia (1.2 TSI 77 kW, 1.4 TSI 90 kW, 1.8 TSI 118 kW, 2.0 TSI 147 kW, 1.6 TDI CR 77 kW, 2.0 TDI CR 103 kW, 2.0 TDI CR 125 kW) Bugatti Veyron (špeciálna, sedemstupňová, upravená pre prenos väčšieho točivého momentu) Škoda Superb (1.8 TSI 118 kW, 2.0 TSI 147 kW, 3.6 FSI 191 kW, 2.0 TDI CR 103 kW, 2.0 TDI CR 125 kW) Škoda Yeti (1.2 TSI 77 kW, 2.0 TDI CR 103 kW) Škoda Fabia (1.2 TSI 77 kW, 1.4 TSI 132 kW) Škoda Roomster (1.2 TSI 77 kW)